1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614974 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 939952

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Skitsnack! han hade en nivå för Timrå och en för Hv, Hv fick klart lättare en utvisning, sen börjar han kompensera lite i tredje då matchen nästan är avgjorde.. Saken är ju den att vi gjorde mål i 5-3 men som vi sagt så godkändes det inte, och här man så trög i skallen att man inte kan räkna ut att den var inne skall man inte vara varken huvuddomare eller måldomare, ni lär vara ett mittenlag trots kvällens vinst och ser er inte som ett hot i längden, ni har 2 bra kedjor... Jag har sett många matcher i många säsonger... Ni tror väl inte på allvar att ni är med å slåss om guldet?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer