1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 939965

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Jag tror absolut inte att Hv vinner varenda återstående match, det lär inget lag göra någosin i elitserien i svensk hockey, nämligen vinna 36 raka matcher, känns som att det kommer en skitmatch lite då och då, däremot tror jag Hv tuggar på och vinner de mesta och tittar ni på spelartrupperna så ska de mycket till för att stjälpa Hv denna säsong... men man har ju missat guld innan fast man vart bäst så allt kan hända.... Jag försöker inte retas eller vara kaxig, jag försöker säga min åsikt om matchen

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer