Gläds ni åt denna segern för ni har 2 raka förluster framför er... Challe-Balle som coach vilket skämt!
HV med domarens goda vilja och hjälp gav bort matchen i 1a perioden, Timrå är ett klart sämre lag normalt sett som Hv ska besegra, men inget lag vinner alla matcher
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
HV med domarens goda vilja och hjälp gav bort matchen i 1a perioden, Timrå är ett klart sämre lag normalt sett som Hv ska besegra, men inget lag vinner alla matcher