Kakelmannen: Jag bara måste ge dig beröm för din lysande taktik. När du på ett övgertygande och förkrossande sätt vunnit diskussionen om gårdagens match attackerade du snabbt Challe-balle. Storslaget! Magnifikt! Retorik i dess högsta form.
Seriöst. Hört talas om ödmjukhet? Det känns verkligen som om du har svalt Lill-Kentas devis. Ödmjukhet. Smaka på ordet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Seriöst. Hört talas om ödmjukhet? Det känns verkligen som om du har svalt Lill-Kentas devis. Ödmjukhet. Smaka på ordet.