Smokey: Jag har alltid min tuffa Cooper 2000-hjälm. Vägra Jofa helt enkelt. Helst av allt skulle jag vilja ha en Northland Stan Mikita.
mike66: Jag är aldrig grinig. Se mig som en underhållare istället. Alla älskar en busig lintott, se på Emil, Karlsson På Taket och naturligtvis mig själv. Förresten, glöm Karlsson, han är rätt motbjudande faktiskt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
helt enkelt. Helst av allt skulle jag vilja ha en Northland Stan Mikita.
mike66: Jag är aldrig grinig. Se mig som en underhållare istället.
Alla älskar en busig lintott, se på Emil, Karlsson På Taket och
naturligtvis mig själv.
Förresten, glöm Karlsson, han är rätt motbjudande faktiskt.