Både Hahl och Davidsson är ruskigt bra hockeyspelare. Håller personligen Hahl snäppet före men kan vara färgad. Dagsformen avgör kanske i slutändan där.
Sanny har ibland rätt taskig balans, därav en del fall som helt klart ser fåniga ut :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Både Hahl och Davidsson är ruskigt bra hockeyspelare. Håller personligen Hahl snäppet före men kan vara färgad. Dagsformen avgör kanske i slutändan där.
Sanny har ibland rätt taskig balans, därav en del fall som helt klart ser fåniga ut :-)