Den här matchtråden börjar nå kultstatus med krakelspektakel som den stora stjärnan. "Ganska komiskt att bli kallad anfalbet på den här sidan.....Tycker själv att jag stavar relativt bra." "Oj jag råkade skriva anfalbet, istället för analfalbet
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Ganska komiskt att bli kallad anfalbet på den här sidan.....Tycker själv att jag stavar relativt bra."
"Oj jag råkade skriva anfalbet, istället för analfalbet