Det lag vi möter imorrn har drabbats av ett tungt avbräck (se länk). Lägg till att våra motståndare saknar Timander, Wargh och Petrovicky. Intressant. Fredrik Warg ersätter "Sussie´s gnällorkester" i första-kedjan.
Känslorna börjar sakta men säkert att trappas upp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fredrik Warg ersätter "Sussie´s gnällorkester" i första-kedjan.
Känslorna börjar sakta men säkert att trappas upp.
Come on!!