actionleif: Det är bara att instämma i Jontes kritik. Riktigt dåligt av dem som skrek på det viset. Det är ju skillnad om Warg ramlar eller åker på en regelrätt tackling, eller missar öppet mål, etc etc. Men att ligga plågsam skadad på isen. Nja.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är ju skillnad om Warg ramlar eller åker på en regelrätt tackling, eller missar öppet mål, etc etc. Men att ligga plågsam skadad på isen. Nja.