1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 942551

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
T T: Kanske inte så snyggt och vettigt att kräma på musik då en spelare ligger svårt skadad på isen ;) Inte ens när en spelare blir skadad lite lätt är det ju läge för någon musik alls ;)

Ja, det där med pucken bakom mål eller vad det var. Man kunde tro att det var andra världskriget som det skreks om. Haha =) Det såg rätt roligt ut. Upphetsning.se.
Bättre att lägga den där ilskna energin på matchsituationer istället tycker jag. Sätta press på domare, spelare ur våra motståndare, etc etc.

Men å andra sidan var det ju bra att det skreks. Pucken kom ju fram till slut :)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer