TD: Jäkla trist att både se och höra den där ramsan.
Och att visa på allvar försvarar klacken med att dom apploderade när han åkte ut? Det är ju bara så jävla dåligt, skitsamma i att dom apploderade då, ramsan framfördes fortfarande av samma klack? Samhall varning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och att visa på allvar försvarar klacken med att dom apploderade när han åkte ut? Det är ju bara så jävla dåligt, skitsamma i att dom apploderade då, ramsan framfördes fortfarande av samma klack? Samhall varning.