1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 943457

Fyra femmor Challe!!!
Skärpning Challe! Nu får du fan i mig börja gå runt på fyra femmor. Robban och Björn Svensson är perfekt att ha i en sk checking line. Istället envisas han att bara använda tre femmor och köra slut på dessa spelare så man inte riktigt har den krämen som behövs i anfallszon. Och varför får inte Robban ex spela i boxplay? Så dålig kan han väl inte ha blivit på en gång? Nä istället ska Hahl, Jonte, Johan köra nästan hela tiden. Hahl och Johan gör det i och för sig bra men lite avlastning skulle behövas. Och Jonte ska man inte prata om just nu. Bedrövlig. Skulle behövas en bänkning där.
Nä nu får Challe börja använda sig av lite mer folk eller bänka de som inte gör jobbet. För annars är slutspelsplatsen i fara!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer