El Maco: Håller med dig fullständigt ! Crippe har mycket att ge ! Killen har ju talang som få har och åldern med sig. Tänk att nu kan han få vara med och fylla ut tomrummet efter Zäta tillsammans med resten av laget. Tack för du stannade Crippe ! Jag tror STENhårt på dig ! PS Kolla in mitt länktips - gamla punkare i Sundsvall
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Crippe har mycket att ge ! Killen har ju talang som få har och åldern med sig. Tänk att nu kan han få vara med och fylla ut tomrummet efter Zäta tillsammans med resten av laget. Tack för du stannade Crippe ! Jag tror STENhårt på dig ! PS Kolla in mitt länktips - gamla punkare i Sundsvall