Timroooo: Mjo, lite fler sångramsor ala Bajen skulle sitta som en snus efter sex... Men vi tänker inte bajta ramsor från Bajen rakt av som tex Sundsvall Fans har gjort, det blir liksom bara patetiskt.
Vi runt trumman försöker också få bort så mycket handklapp som möjligt i vissa sånger som vi använder redan nu. Det låter så mycket mäktigare om vi bara har trumman som håller takten, och vi andra koncentrerar oss på sången. Testa det nästa gång vi kör tex Rött och vitt, begravningsramsan mfl.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi runt trumman försöker också få bort så mycket handklapp som möjligt i vissa sånger som vi använder redan nu. Det låter så mycket mäktigare om vi bara har trumman som håller takten, och vi andra koncentrerar oss på sången. Testa det nästa gång vi kör tex Rött och vitt, begravningsramsan mfl.