GB-n befinner sig i ett vacuum. Kan detta vara ett världsligt problem typ torka, översvämningar, krig,fattig dom eller allsvenska fans som drömmer om elitserie spel? Knappast.
Tror mer på sunda TIK-supportar längs vårt avlånga land som njuter av sommarens tidiga ankomst. Genom att sola, bada, kall öl, lite fotbolls vm och enbart njuter av den underbara känslan att TIK spelar ytterligare en säsong i elitserien.
Känner själv att sommaren är här ute och inte inne framför datorn. Så alla sunda TIKare fortsätt njut av sommaren. För till hösten skall vi förgylla ladan och andras hallar med en fet solbränna och röststarkt stöd till våra rödvita is krigare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan detta vara ett världsligt problem typ torka, översvämningar, krig,fattig dom eller allsvenska fans som drömmer om elitserie spel? Knappast.
Tror mer på sunda TIK-supportar längs vårt avlånga land som njuter av sommarens tidiga ankomst. Genom att sola, bada, kall öl, lite fotbolls vm och enbart njuter av den underbara känslan att TIK spelar ytterligare en säsong i elitserien.
Känner själv att sommaren är här ute och inte inne framför datorn.
Så alla sunda TIKare fortsätt njut av sommaren.
För till hösten skall vi förgylla ladan och andras hallar med en fet solbränna och röststarkt stöd till våra rödvita is krigare.