Kongo: (Zed?!) Självklart ska vi ha det också. Har jag påstått annat? Men man måste börja bygga bakifrån... Timrå står för offensiv ishockey, så även i år.
Åk till Salem och styr upp nu!
Klart är i alla fall att TGO drabbats av storhetsvansinne.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
(Zed?!) Självklart ska vi ha det också. Har jag påstått annat? Men man måste börja bygga bakifrån... Timrå står för offensiv ishockey, så även i år.
Åk till Salem och styr upp nu!
Klart är i alla fall att TGO drabbats av storhetsvansinne.