Har tillbringat en solig helg i Luleå. Dom bygger om Delfinen bara för oss. Det ska bli kramvänligt lätt att hämta trepoängare där i vinter, Kapanen ska hålla noll gåner noll, vilket lär bli noll. Fotbollen är död, dom blå åkte hem en vecka före dom gulblå, men det rödvita lever! Heja Sydkorea, fuck the Italians, and the beat goes on...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
för oss. Det ska bli kramvänligt lätt att hämta trepoängare där i
vinter, Kapanen ska hålla noll gåner noll, vilket lär bli noll. Fotbollen
är död, dom blå åkte hem en vecka före dom gulblå, men det
rödvita lever! Heja Sydkorea, fuck the Italians, and
the beat goes on...