Oohh, hårda ord från TIK-are. Ta på dig de glasögon som ger dig verklighetsuppfattningen tillbaka.
TIK har tyvärr tappat för mycket och definitivt värvat för litet. Den trupp som ni har för tillfället känns som en av de svagaste jag sett på mycket länge. Om inte TIK:s ledning värvar friskt innan seriestarten kommer det att gå ännu sämre för TIK än vad det gjorde ifjol.
Jag förstår inte att ni supportrar låter den svaga värvningssidan gå obemärkt förbi. Att ni inte på ett tydligt sätt uttrycker er oro är svårförståeligt för mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oohh, hårda ord från TIK-are. Ta på dig de glasögon som ger dig verklighetsuppfattningen tillbaka.
TIK har tyvärr tappat för mycket och definitivt värvat för litet. Den trupp som ni har för tillfället känns som en av de svagaste jag sett på mycket länge. Om inte TIK:s ledning värvar friskt innan seriestarten kommer det att gå ännu sämre för TIK än vad det gjorde ifjol.
Jag förstår inte att ni supportrar låter den svaga värvningssidan gå obemärkt förbi. Att ni inte på ett tydligt sätt uttrycker er oro är svårförståeligt för mig.