Taddy: Allt är relativt. På papperet vinns inga matcher. Tror ganska lite på att Ö-viks enögda skulle vara klarsyntare än någon annan... Ska vi snacka fördomar så är man ganska enögd i Kempis. Äh, ser fram emot lite MoDo kross, varför inte redan i premiären.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror ganska lite på att Ö-viks enögda skulle vara klarsyntare än någon annan... Ska vi snacka fördomar så är man ganska enögd i Kempis. Äh, ser fram emot lite MoDo kross, varför inte redan i premiären.