Lyckas ni med det så säger jag Grattis. För det kan Timrå behöva. Även om ni har ett lag som drar åt samma håll så kommer det inte att räcka med det lag som ni har just nu. Precis som du sa så tappade ni elitseriens bäste spelare och det kommer TIK att känna av, rejält.
Många tror att de andra kommer att ta över efter Zäta och tillsammans fylla stora delar av hans plats. Tyvärr funkar inte det.
Frågan är väl också vad som händer om TIK förlorar ganska mycket i början. Kommer lagmoralen att få laget på fötter eller blir det som förra säsongen. Mitt tips är att TIK får det otroligt tungt om de inte värvar ett par spelare av mycket bra kvalitet. Jag är tveksam till att ens det räcker.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lyckas ni med det så säger jag Grattis. För det kan Timrå behöva. Även om ni har ett lag som drar åt samma håll så kommer det inte att räcka med det lag som ni har just nu. Precis som du sa så tappade ni elitseriens bäste spelare och det kommer TIK att känna av, rejält.
Många tror att de andra kommer att ta över efter Zäta och tillsammans fylla stora delar av hans plats. Tyvärr funkar inte det.
Frågan är väl också vad som händer om TIK förlorar ganska mycket i början. Kommer lagmoralen att få laget på fötter eller blir det som förra säsongen. Mitt tips är att TIK får det otroligt tungt om de inte värvar ett par spelare av mycket bra kvalitet. Jag är tveksam till att ens det räcker.