Poffa, Lumber Jack o allt vad ni heter: Visst fan kommer Timrå få det stentufft nästa säsong. Därom tvistar knappast ens de mest optimistiska TIK:are. Föstår dock inte riktigt varför frånvaron av panik på denna gästbok är en nagel i ögat på er? Vadan denna frustration?
Men visst, va faen. Timrå kommer att åka ur, dumma dumma Nubben, Zäta kom tillbaka!, detta går aldrig, nubörjarjaghållapåModo.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men visst, va faen. Timrå kommer att åka ur, dumma dumma Nubben, Zäta kom tillbaka!, detta går aldrig, nubörjarjaghållapåModo.