Det är på intet sätt en nagel i ögat på mig, det är bara lite underligt och oroande tycker jag. Jag ser gärna att TIK blir ett stabilt ES-lag som kan ge MODO många härliga "derby"-matcher. Stämningen både i ladan och i Kempis är på topp då dessa två lag möts. Att en ishockeyinstitution som TIK skall behöva harva i bottenskitet på ES är tråkigt.
Du vet, det finns folk i Övik som gillar både MODO och Timrå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är på intet sätt en nagel i ögat på mig, det är bara lite underligt och oroande tycker jag. Jag ser gärna att TIK blir ett stabilt ES-lag som kan ge MODO många härliga "derby"-matcher. Stämningen både i ladan och i Kempis är på topp då dessa två lag möts. Att en ishockeyinstitution som TIK skall behöva harva i bottenskitet på ES är tråkigt.
Du vet, det finns folk i Övik som gillar både MODO och Timrå.