oj vandrade lite där skall bara avsluta en mening jag glömde bort hehe:
men spelare som Per Hallin, Crippe Söderström o co som var väldigt dåligt tränade förra säsongen (försäsongs träningen uteblev p.g.a ett experiment dom testade (visst var det så?)) tror jag kommer att bli bättre nästa säsong och kan Söderström bli lite mer stabilare i sin form så kommer han bli en riktigt bra spelare..det kommer nog att lossna förr eller senare för Crippe tror jag..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
men spelare som Per Hallin, Crippe Söderström o co som var väldigt dåligt tränade förra säsongen (försäsongs träningen uteblev p.g.a ett experiment dom testade (visst var det så?)) tror jag kommer att bli bättre nästa säsong och kan Söderström bli lite mer stabilare i sin form så kommer han bli en riktigt bra spelare..det kommer nog att lossna förr eller senare för Crippe tror jag..