1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 95426

Sv: Gästbok i vacuum
Taddy: jag har förfan inte sagt någon om några jävla frälsare nu får du tamefan ta och läsa det jag skrivit.. jag tror inte att Lindman och Wallenberg är några halvgudar... Lindman kommer inte att gå in och dominera ty vi har bättre backar och Wallenberg kanske får lite problem men får han speltid och TIK har tålamod med spelaren så tror jag att han kan bli en bra spelare .. när jag säger bra spelare menar jag inte att han ska göra 50poäng på en säsong utan bli en stabil ES spelare jag tror att han har kapaciteten till det.. brukar jag gå in på MODO's forum och klaga på vilka jävla skitspelare ni har eller ?.. om ni bara är här för att säga vilket jävla skitlag vi har tycker jag att ni kan dra...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer