1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 95428

Sv: Gästbok i vacuum
poffa: jo jag tror på våra juniorer iaf Tägtström och Mats Hansson
Hansson fick förövrigt samma pris som spelare som Foppa och Zäta fick när han gick ut gymnasiet.. Lindman förväntar jag inga underverk av men jag tror nog att han kommer att göra bra av sig i tik..jag hoppas iaf på det ..Wallenberg är det lite si och så med..han gjorde bra med poäng i England och även om ligan inte är den bästa så tycker jag nog att det är godkänt..denna spelare ses kanske som det sämsta nyförvärvet i vissa ögon det kanske kommer att stämma men jag vill inte dömma honom i förhand..jag tror på honom hans gamla fans i england har lovordat honom..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer