Bragd-Birger: Håller med dig fullt och fast. Det blir en kul säsong även utan Zäta. Vi får vara glada över privilegiet att ha kunna fått se sådan bra spelare i rätt många år och se hans utveckling. men så är livet, upp och ner, hit och dit. För hur är det när ekg kurvan är alldeles rak ? Jo man är DÖD. Nu laddar vi inför hösten med sol och bad. Kul att det börjar bli lite drag i gästboken igen.. Hoppas supportersidan kommer tillbaka med nya härliga krafter i augusti typ... Rock n roll Timrå IK är dom bästa !!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
även utan Zäta. Vi får vara glada över privilegiet att ha kunna fått se sådan bra spelare i rätt många år och se hans utveckling.
men så är livet, upp och ner, hit och dit. För hur är det när ekg kurvan är alldeles rak ? Jo man är DÖD.
Nu laddar vi inför hösten med sol och bad.
Kul att det börjar bli lite drag i gästboken igen.. Hoppas supportersidan kommer tillbaka med nya härliga krafter i augusti typ... Rock n roll Timrå IK är dom bästa !!