poffa: Så det finns Modoiter som vill ha kvar TIK i ES? Annars om man träffar på en Ångermanlänning brukar den stadiga kommentater vara "hoppas ni åker ur" eller "ni ska ner i ettan igen". Sen när man snällt försöker förklara att serien under ES heter Allsvenskan rycker dom flesta på axlarna och säger "Äh,ettan eller allsvenskan,sak samma,ur ska ni".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen när man snällt försöker förklara att serien under ES heter Allsvenskan rycker dom flesta på axlarna och säger "Äh,ettan eller allsvenskan,sak samma,ur ska ni".