Dom kära Modoiterna får väl tycka vad dom vill.Lite märkligt bara när gubbar i 50-60 års ålder börjar kasta glåpord efter en.:) Senast det hände var när vi stannade till vid Tönnebro på väg ner till Karlskoga,direkt började kommentarerna att hagla från folk utanför en turistbuss.Vart bussen kom ifrån behöver jag inte tala om va...?:)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Senast det hände var när vi stannade till vid Tönnebro på väg ner till Karlskoga,direkt började kommentarerna att hagla från folk utanför en turistbuss.Vart bussen kom ifrån behöver jag inte tala om va...?:)