Än är det den 20:e i ett par timmar till! Kanske bara blir en liten "Nagasakibomb" innan det är färdigt!
Huvudsaken att barnbidraget är insatt så att midsommarhelgen är räddad, FK kan man alltid lita på till skillnad från vissa andra, "snacka går ju, men snacka så det går, det är svårare!"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Än är det den 20:e i ett par timmar till! Kanske bara blir en liten "Nagasakibomb" innan det är färdigt!
Huvudsaken att barnbidraget är insatt så att midsommarhelgen är räddad, FK kan man alltid lita på till skillnad från vissa andra, "snacka går ju, men snacka så det går, det är svårare!"
Ha en trevlig midsommar alla!