Intressant länktips! Hmm symöte! Jasså det är sånt alla sysslar med nu när sommarvärmen har kommit och kanske därför trycket på gb:n har avtagit, bra så man vet vilken hemsida man ska besöka!
Baka baka liten TIKkaka. Nu blev man faktiskt en aning orolig när inte några riktiga nyförvärv har anslutit på den yttersta dagen D (20:e). Ja det blir väl kvalserien igen kan jag tänka, kom ihåg vart ni läste det först denna gång!
Det finns bara en knubbsäl på denna gb och det är Håckla the old fat man, ja kanske i hela Norrland, han är nästan unik denna man!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Intressant länktips! Hmm symöte! Jasså det är sånt alla sysslar med nu när sommarvärmen har kommit och kanske därför trycket på gb:n har avtagit, bra så man vet vilken hemsida man ska besöka!
Baka baka liten TIKkaka. Nu blev man faktiskt en aning orolig när inte några riktiga nyförvärv har anslutit på den yttersta dagen D (20:e). Ja det blir väl kvalserien igen kan jag tänka, kom ihåg vart ni läste det först denna gång!
Det finns bara en knubbsäl på denna gb och det är Håckla the old fat man, ja kanske i hela Norrland, han är nästan unik denna man!