Frella: Håller med dig fullständigt i ditt resonemang kring forwards.
Spelet i mittzon blir allt för petigt också. Det här vet ju spelarna och Challe om, men det kanske är en viss typ av osäkerhet i laget som spökar. För få tar tag i det helt enkelt.
Men trots denna berg och dalbana ligger vi på en fjärde plats. Dock utan att imponera. Bara en sådan sak. Vi kommer! Gå ut hårt och öka succesivt ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Spelet i mittzon blir allt för petigt också. Det här vet ju spelarna och Challe om, men det kanske är en viss typ av osäkerhet i laget som spökar. För få tar tag i det helt enkelt.
Men trots denna berg och dalbana ligger vi på en fjärde plats. Dock utan att imponera. Bara en sådan sak. Vi kommer! Gå ut hårt och öka succesivt ;)