1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 955981

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
RocknRolf2: men helt kass har väl inte Jonte varit idag ändå?... vissa stunder har han glimtat till lite o RJ är inte lika kass som i början av säsongen då han knappt platsat i sundsvall hockey, han har som sagt spelat upp sig en aning men är långt ifrån riktigt bra

Finns dock tendeser till att dom är på gång nu ändå, fortsätter dom lira som sista fem i andra så har vi chans till poäng.. såvida vi inte gör en 3e period som dom varit resten av säsongen bara

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...