1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 956070

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
RocknRolf2: Jaha så varför förlorar vi då? Jo därför att idag är Stefan Liv en mycket, mycket bättre målvakt än Johan Backlund och inte minst därför att Daniel Grillfors, Per Gustafsson, Mikko Luoma, David Petrasek, Pasi Puistola, Lance Ward och Johan Åkerman alltid är bättre än våra backar, alltid. Dessutom så vet HV71:s forwards, till skillnad mot för våra, vart målet är och det gör man även när det inte är målchans. Skönt iaf med lite heta känslor från Jonathan Hedström till slut. Nu är det bara för honom att ta med sig det till de resterande matcherna...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...