1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 956142

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ambroo: Bortsett från Strålman så har väl inte Nubben varit särskilt lyckad i sina backvärvningar på väldigt länge.

Passar på att älta tränarbytet lite till: Menade man att Challe skulle vara en bättre matchcoach än Kenta? ha-ha-ha... Vad hade man egentligen för insikt om vad Challe klarar i båset öht? Eller hade någon sett honom som huvudtränare tidigare...?

Jaja, den dag vi är i semi får Berglund full upprättelse även från mig. Tills dess är det bara synd att vi ska behöva spela så satans svajigt med det här laget...

Äh, dags för film och folköl istället. Återigen god kväll

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...