1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 956326

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Jag är mycket nöjd med Timrå IK:s kämpainsats idag. Lite förenklat kan man väl säga att det var en del individuella misstag från vår sida samt Stefan Livs storspel som fällde avgörandet. Men jag skulle väldigt gärna vilja se någon slags förstärkning på backsidan, för där hängde vi nu inte riktigt med mot ett lag av HV71:s kaliber. De spelade lite smartare och fick ett alltför stort målmässigt övertag när vi var tvungna att dra på oss den ena utvisningen efter den andra. Vi hade behövt ett 3-4-mål för att ha den där rätta energin mot slutet, men puckfan ville bara inte in av olika anledningar...

Det tog sin tid innan man orkade gå in och skriva lite. En satans BMW - vad fan annars? - på E4:an höll så när på att kosta oss livet. Tyvärr hann man omöjligen med att se bilnumret, för då jävlar...!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...