1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 956370

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
fighter:
Jo!
Det känns verkligen dåligt att gå in i juluppehållet med en förnedrande fjärdeplats!
Bara 11 p från en kvalplats och så mycket som, ointagliga fem p från andraplatsen.
Det är svårt att dra sig till minnes en sämre säsong än denna. Uppriktigt sagt så har det nog aldrig gått sämre.
Som laget spelade i går så finns det heller inget hopp.
Näe... Det är nog slut nu.
En riktigt förnedrande utskåpning mot ett sopgäng från Jönköping.
Vi bör nog sikta på kvalserien redan nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...