Tycker man kan änvända denna tråd nu till att vädra vad man vill ska tas upp på årsmötet. Det kommer nog bli stora förändringar vad gäller styrelsemedlemmar bland annat.
Vad har man gjort bra? Vad kan man göra bättre och hur? Kom gärna med konstruktiva idéer. Personliga påhopp vill jag dock ska undvikas här.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad har man gjort bra? Vad kan man göra bättre och hur? Kom gärna med konstruktiva idéer. Personliga påhopp vill jag dock ska undvikas här.