Härligt! Grymt bra inlägg! Skönt och höra att vi har unga visionärer med rätt engagemang och idéer i denna supporterklubb som f ö står inför ett generationsskifte nu.
En grej som ingen av er tog upp var det faktum att vi inte har någon hemsida längre. Men det var kanske det som Knylan tänkte återkomma med. Det är verkligen nåt akut, det måste fixas innan säsongen börjar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Härligt! Grymt bra inlägg! Skönt och höra att vi har unga visionärer med rätt engagemang och idéer i denna supporterklubb som f ö står inför ett generationsskifte nu.
En grej som ingen av er tog upp var det faktum att vi inte har någon hemsida längre. Men det var kanske det som Knylan tänkte återkomma med. Det är verkligen nåt akut, det måste fixas innan säsongen börjar.