Knylan... där har du en poäng... men om Marcus är kvar någonstans i kulliserna så vet jag att det skulle lösa sig...med tanke på vilka som anmält sig... innerst inne så tror jag att Marcus INTE släpper all teknik hur som helst..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
där har du en poäng... men om Marcus är kvar
någonstans i kulliserna så vet jag att det skulle
lösa sig...med tanke på vilka som anmält sig...
innerst inne så tror jag att Marcus INTE släpper
all teknik hur som helst..