Knylan: Tycker det låter som på er, HF att ni är dom enda som skriker och hejar, vilket är helt fel... Ni kan ta åt er äran för tifo och kalas, även om det inte kanske var många fler en er som tjoade så var det åtminstonde fler en bara HF. Tror dessa blir hyffsat sur på er så som ni pratar.
Iof har du rätt i att klacken var urdålig i vintras, men jag gillar inte det snack som ni pratar...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Iof har du rätt i att klacken var urdålig i vintras, men jag gillar inte det snack som ni pratar...