"Iof har du rätt i att klacken var urdålig i vintras, men jag gillar inte det snack som ni pratar..."
Nu får du allt förklara dig, vad pratar vi i HF för snack? Vi har väl aldrig på allvar gått ut och sagt att det bara är vi som skriker, precis som Knylan skriver så är det säkert en 20st till som konstant skriker och hejar på i klacken.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Iof har du rätt i att klacken var urdålig i vintras, men jag gillar inte det snack som ni pratar..."
Nu får du allt förklara dig, vad pratar vi i HF för snack? Vi har väl aldrig på allvar gått ut och sagt att det bara är vi som skriker, precis som Knylan skriver så är det säkert en 20st till som konstant skriker och hejar på i klacken.