Vill bara bygga på lite att vi inte kan sticka under stolen med att vi kan ta åt lite av äran att det löste sig iaf lite åt det positiva i slutet av förra säsongen. Det var ju vi som satte upp trumman, satte upp OH flaggan (iofs ofta med mindre lyckat resultat men iaf) och ägnade mer än 10 timmar i hallen inför Timrå - Leksand. Mer ska det bli...
Men jag är absolut inte ute efter att stajla, det vill jag understryka. Men jag förstår ändå inte riktigt vad "Jag" menar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jag är absolut inte ute efter att stajla, det vill jag understryka. Men jag förstår ändå inte riktigt vad "Jag" menar.
Hardcore Fans - En gruppering supportersvin