1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 95867

Sv: Årsmöte 2002 SK
Maggan: Kära hjärtanes. Det är absolut inte så att jag vill stoltsera på något sätt. Jag sa bara som det var och det var ju klacken föregående säsong det handlade om. Har jag sagt att vi tar åt oss all ära eller? Jag bara konstaterade faktum att det var vi som skötte Tifot även en del av reseverksamheten (Madde och Dalan) nu i KS. Sen så märktes det ju inte nämnvärt föregående säsong dessa som "jobbade häcken av sig", klacken var helt oduglig. Den vart heller inte så mycket bättre men den lilla förbättringen var vi en del av tillsammans med en massa andra. Missförstå mig inte...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer