1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 95918

Sv: Årsmöte 2002 SK
Knylan: Jag har ju alltid trott att vi snott alla ramsor från Bajen,
men dom har förmodligen snott dom från...(England???)

Lite trist känns det iallafall när man sitter framför fotbollsteven,
hela Sydkorea kokar och vrålar, men vad vrålar dom?
"Vi älskar Timrå"

Nog fan borde väl Timrå IK kunna ha, iallafall en egen hit, nåt som
inte är importerat. Just nu har vi bara en, "Tim-rå-å", den fanns
redan på sjuttiotalet när jag började gå på hockey, fast då var den
mer som en klagosång när det gick emot.

Vägra andras ramsor!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer