1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 95951

Sv: Årsmöte 2002 SK
Då man sitter i en trång bil ner till Stockholm så är det rätt tunnt på kreativitet. Det märkte vi i HF när vi åkte ner och tänkte att vi skulle klura på lite nya ramsor för att få tiden att gå snabbare. Dom blev dock inte sådär jättebra vilket man märker om den bästa ramsan som kom på vart:

Markus Maaaaaathiasson Klapp klapp.

Det är alltså melodin från Brandsta City Släckers trallvänliga dynga Kom och ta mig. Jimmy kom på den så om ni vill gå ihop och ge han något bidrag för sin kreativitet så vänd er till honom. Vilken stjärna... =)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer