Knylan: Knåpa ihop ramsor borde väl inte vara svårt, eller är det de?,,,Tycker det borde finnnas tillräckligt med ordvrängare på H-S så något borde det väl gå att få ihop, med en skyst melodi,,,,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Knåpa ihop ramsor borde väl inte vara svårt, eller är det de?,,,Tycker det borde finnnas tillräckligt med ordvrängare på H-S så något borde det väl gå att få ihop, med en skyst melodi,,,,