Helt överlägset, måste bara samla på mig alla låtarna så man kan träna in dem. Jag funderade över det, mer ramsor ägnade åt spelare och tränare? "Oh ah Micke Lind" känns rätt förbrukad vid denna tidpunkt alltså. Har några år på nacken. Men den är ju å andra sidan rätt bra, typ.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Helt överlägset, måste bara samla på mig alla låtarna så man kan träna in dem. Jag funderade över det, mer ramsor ägnade åt spelare och tränare? "Oh ah Micke Lind" känns rätt förbrukad vid denna tidpunkt alltså. Har några år på nacken. Men den är ju å andra sidan rätt bra, typ.