Även jag erkänner mig totalimpad av den gode Octagons ramsor...tjusigt, må jag säga! Beteckningen 'rimsmed' har helt plötsligt fått ett ansikte. Föreslår att någon å det snaraste hugger diktafonen och beger sig mot det octagonska pörtet. Låten icke dessa pärlor spillas på svin!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Föreslår att någon å det snaraste hugger diktafonen och beger sig mot det octagonska pörtet. Låten icke dessa pärlor spillas på svin!