Jag fick en idé på hur man kan göra om Ingela ramsa lite. Casselståhl har ju varit TIK trogen nu i många herrans år och grabben har ju ingen egen ramsa. Då kan man ju sjunga:
Casselståhl Chalalalala
Typ. Jag och Actionleif har suttit nu en stund och spånat över ICQ. Kom på en till, melodi: Sommartiden, Artist: Gyllene Tider.
Rajamäki TOMMI Rajamäki! Sen kan man bygga vidare lite kanske. Nä dags att gå ut och vädra skallen lite nu...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Casselståhl Chalalalala
Typ. Jag och Actionleif har suttit nu en stund och spånat över ICQ. Kom på en till, melodi: Sommartiden, Artist: Gyllene Tider.
Rajamäki TOMMI Rajamäki! Sen kan man bygga vidare lite kanske. Nä dags att gå ut och vädra skallen lite nu...