Jaa linköping borta lättare uppgift finns ju att få.får vi poäng ikväll så ställer jag mig upp o bugar,jag tror att det blir skitsvårt men inte omöjligt men man vet ju inte var man har laget nu för tiden kvällens match ja fågel eller fisk.det är bara att önska dom lycka till dom behöver all lycka dom kan få.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
men man vet ju inte var man har laget nu för tiden
kvällens match ja fågel eller fisk.det är bara att önska dom lycka till dom behöver all lycka dom kan få.